Första dagen på high school avklarad!

Hade tänkt skriva ordentligt nu, men märkte just att adaptern som jag skulle ha till strömkabeln till datorn inte passar!?
..sååå bra att jag inte ens prövade den innan jag for!

Nu måste jag lösa det här också.. skriver när jag får möjlighet!

Dagen var iallafall rätt så bra! Endel klasser var roliga med snälla människor och endel var mindre roliga, men även dom med snälla människor. Dock känns det som att typ 90% av skolan är typ 15..?? Träffade iallafall utbytesstudenterna idag, och det var såå skönt att prata svenska med två av dom andra tre svenska utbytesstudenterna på skolan!

Okej, nu hinner jag nog inte skriva så mycket mer. Lovar en längre uppdatering då jag fixat adapterproblemet..!

Saknar alla där hemma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback