Life's just good sometimes - or maybe even Great.

Har varit en super dag! Har chillat hur mycket som helst med Maja och glass, och Arn (på svenska! Dock var filmerna ihopklippta till en, vilket förstårde det hela lite, men iallafall!). Inte nog med glass heller, min värdpappa tyckte att det skulle väl sitta fint med lite pizza på glassen? (haha egentligen var han för "lat" för att laga något just då när han just kommit hem och Stephanie inte heller var hemma) Inte sa vi nej till det inte. Så ett tag senare kom han och Becca hem med en massa smaskig pizza. Sen drog vi, jag och Maja, rätt så impulsartat på bio (även där på förslag av min värdpappa, haha, vi hade inte gett det en tanke själva) och så Abduction. - Med Taylor Laughtner. Den gillade vi..! Riktigt bra faktiskt. Inte bara för att han är snygg heller.

Och inte nog med att filmen var bra, helt plötsligt dyker Michael Nyqvists fejja upp på duken, och både min och Majas armar, inklusive pekfinger, flyger upp i luften, i riktning mot honom - lika överraskade båda två. Och sen tog den svenska "patriotismen" och våran excitement över efter några mikrosekunder av förvånan. Hahah, kul var det. Även tur att det var ungefär sex personer utöver oss i salongen, efter två stycken bara drog. Då kunde man babbla på utan att det kändes konstigt, eller följa mitt exempel och lägga sig ner över en två-tre säten (på grund av mätthet från både glass, pizza och popcorn...), vilket faktiskt funkade relativt bra. Haha.

Imogon väntar även en till rolig dag, vi ska åka in till Idaho Falls och shoppa på bäst vi vill! Jag och Maja åker med min mamma som så snällt lyckades få möjlighet att åka dit. Tror att hon också har planerat något inköp. Förresten har jag även tre systrar som jag kanske borde skaffa lite födelsedagspresenter till, med tanke på att allihopa fyller år inom en väääldigt snar framtid.

Nu ska jag sova. Klockan är 01:24 här. Godnatt.
Puss på er där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback