Onsdag mitt i veckan.

Börjar med att säga att det föregående inlägget skrev jag igår men internet slutade plöstligt funka så jag kunde inte ladda upp det. Gjorde därför det idag. Men det hade väl inte så stor betydelse antar jag? ;)
Kom bara på en grejj jag glömt visa..
Jag fick the Book of Mormon på svenska för ett par veckor sen, av killen samma kille som tog mig på dejten i måndags.
Jag visste liksom inte om jag skulle bli glad eller rädd, haha.. Jag har ju som inte tänkt att konvertera eller nåt. Men jag vet att hela religion mormon grejen betyder rätt mycket för honom, vilket det gör även för många andra här, så jag antar att jag får ta det som något positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback