Fredag!

Här sitter jag och blir smått deprimerad på att jag inte har några planer för kvällen... nu vet jag! ..det är ju fotbolls matcherna på fredagkvällarna som saknas... Haha. Lite dumt att inse det nu när det var ett par veckor sen fotbollsäsongen slutade..? Jaja, imorgon ska iallafall Maja och Sovve och jag hang outa at my house och bara chilla. Jag tror jag och Maja måste vara chillexperterna #1 vid det här laget..

Det var ett bra tag sen sist, men nu har jag faktiskt inte så mycket att prata om just idag. Har jag kanske börjat vänja mig saker så jag inte ser så mycket speciellt i vardagen..? Jag tror nog det.. Härligt ändå. This is my vardag liksom!

......och däääär råkade det bli en paus i bloggandet då jag skypade med min söta bästis Minna där hemma och sen plötsligt stressade iväg och käka glass med Maja och co. Det var gott!  Hennes värdsyster körde, och vi åkte till Kiwi Loco, där man får ta glassen själv och toppa med en massa olika grejer. Finns inte i Sverige vad jag vet? Alltid kul med nåt nytt ;) Dock inte den godaste (av alla helt underbart goda glassorter det finns här) glassen jag smakat men kul grej.

Jamen denna uppdatering var ju spännande värre va? ..om någon har några förslag på nåt jag ska skriva lite mer om eller några frågor om preciiis vad som helst här i high school drömmen kommentera gärna!! Inget tvång, men nu när jag föreslår det blir det ju lite pinsamt om jag inte får någon response typ ;)
Chillaxarn nummer ett, det är jag det..

Puss och godnatt på er!

Kommentarer
Anonym säger:

Jag skulle vilja se mer bilder. Allt från huset du bor i till området runt och skolan och annat runtomkring dig...

2011-11-05 | 12:02:38
Minna säger:

Ja, håller med. Mer bilder på hur du bor å så, gulleplutt! :)

2011-11-06 | 17:59:30
Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback