Dagens (godis!)

Sa jag att jag älskar min värdfamilj?! Titta vad jag fick, så fort jag satte
mig i bilden påväg hem från skolan, som min värdmamma hade köpt till mig bara
för att vara snäll eftersom hon vet att det är min favoritchoklad. ♥

Okej. Jag tror det räcker med tre blogginlägg på en och samma dag. Eller vad tycker ni?

Men nu har jag nog iallafall täckt det mesta. FÖUTOM, att jag måste be om ursäckt för eventuella felstavningar som tydligen har skedd (enligt min mamma). Vilken jag förövrigt inte är förvånad över. Jag kunde inte stava innan jag kom hit. Tror ni min svenska har förbättrats?


Kommentarer
Minna säger:

"be om ursäCkt för eventuella felstavningar som tydligen har skedd (<--SKETT) (enligt min mamma).



Haha, sötlina. Kom hem nu innan du inte kan stava alls! ;)

2011-11-22 | 22:31:30
Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback