Tidbokning och packning.

Har just bokat en tid på ambassaden i samband med ef:s avresemöte i Stockholm den 28 maj. Känns bra att ha det avklarat!

Just nu håller jag på och packar och grejjar inför avresan till Mallorca imorgonbitti, från skolan 7:45, men eftersom jag är så dum och har gått och tänkt ungefär "äh, det är så länge kvar, jag kan vara långsam" hela eftermiddagen så fick jag plötsligt en liten chock då jag började känna att jag inte fått så mycket gjort. Så nu ska jag packa på riktigt och inte bara gå runt och plocka ihop en massa saker. Högsta växeln i nu! :)

Och blogguppehåll i en vecka (inte så mycket för mig som aldrig haft en blogg innan) eftersom jag är på Mallorcaaa.. och studerar spanska för fulla muggar..!

Adiós!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback