Mozart. typ..

Måste bara säga: Tack för din världssöta kommentar min bästa bästis. <3

(den världssöta kommentaren som tyvärr inte syns där kommentarerna är pga ingen aning vad....det måste ordnas... men.. hur som helst.)

Nåt helt annat som kanske inte är fullt lika deprimerade, och kanske inte lika intressant heller (men nu snor jag från värdefull "pluggtid" så jag hoppas det uppskattas!;) ), är att jag just såg filmen "Amadeus", om, inte helt oväntat, Mozart. Såg dock inte riktigt hela men vad jag gillade den, på nåt underligt vis! Han som spelade Mozart, hette tydligen Tom Hulce, och var helt underbart knäpp så man kunde inte låta bli att älska honom. Iallafall inte jag.


Look at him!





Hade kunnat dött för han i slutet.. då han dog..

Kanske dock (med stort D. och O och C och K) inte hade dött fullt lika mycket för han i dag..


..inget illa menat.. men, ni kanske fattar.

ANYWAYS! HEHEH.. passionerat filminlägg...

Kan rekommendera filmen om man inte ogillar en massa opera och klassisk musik.. och förr i tiden. personligen ÄLSKAR jag förr i tiden så vad som helst som har med det att göra går hem hos mig. i stort sett.
Ni kan ju kolla på det här: http://www.youtube.com/watch?v=-ciFTP_KRy4 (medan jag klurar ut hur man lägger upp youtubeklippen på bloggen..)!
ÄLSKAR hans skratt..! Höll på att dö då pappa för en stund sen, helt plötsligt och helt ovetandes om filmen, fick fram ungefär samma skratt som "Mozart" själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback