Äntligen helg!

Gud så skönt. Nu är en hel del i skolan bortgjort, inte för att det inte finns mer att göra men..
Igår var det svenskaredovisning, musikuppvärming på idrotten.. och så hade jag spanskalektion med sexorna på högstadiet (vilket inte är fullt lika avancerat som det låter, är mest där för att hjälpa till lite, eftersom läraren som har dom inte är spanskalärare. Det är såklart min spanskaklass som delar på arbetet). Det är hur som helst jättekul! Har aldrig velat bli lärare ..och vill fortfarande inte.. (haha) men kul är det ändå. Söta "små barn".
OCH idag hade vi Matte C nationella. Blir överlycklig om jag får godkänt på det. Synd bara att jag inte kommer klara vg så jag hade fått det i betyg.. men som sagt jag blir nöjd om jag får ett godkänt! Mitt betyg låg nämligen på gränsen mellan G och VG så nationella (som alltid går dåligt för mig) blir avgörande.

Hursomhelst. Vad ville jag säga nu då.. Jag vet inte riktigt. Jag kan ju ladda upp lite Mallorcabilder som jag lovade (bara en vecka sent)! Låter väl bra?

På transferbussen till hotellet då vi landat.
Framme! Ser ni PALMERNA!?
Det här fick vi på resturangen efter middagen första kvällen.
Kan inte säga att det var supergott.
Vi råkade traska förbi en scen där det var en dansuppvisning.

Dag nummer två åkte vi till La Palma (på andra sidan ön):
<3
Kan inte klaga på utsikten!
"Sista måltiden"..
Söta tjejjor.
-Stå still! -okeej..!
Sista kvällen. På stranden för sista gången..

Vi hade det så superskönt! Längtar tillbaka. Kanske man får ta sig en tur till Mallorca, Alcúdia, Ses fotges, någon gång i framtiden..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback