Söndag.

Igårkväll åkte jag och Anna till Bredsele, nånstans utanför Skellefteå, och dansade. Jag ska inte tjata så mycket om det, men det var roligt att fara iallfall. Dessutom var det kul att folk som var i Käcktjärn hade tagit sig ändå dit, precis som vi. Som den nybörjare jag är så trodde jag inte det innan, men det gjorde att iallafall jag kände mig en anings mindre lost. Och det blev ännu mer dans än förra gången i Käckis. Dock så hade jag kunnat skippa några av "danspartnerna", men så äre. - Så länge det kommer in mer lämpliga uppbjudare mellan varven.. haha. Känns iallafall som att foxtroten sitter rätt så bra nu! Härligt va?? Sen beror det mycket på vem man dansar med.. Dock så är jag fruktansvärt rädd för buggen, eftersom jag aldrig lärt mig och inte har den blekaste aning om hur man gör, vilket har lett till några hemskt pinsamma moments.... men life goes on..!

Nästa inträdesstempel i samlingen..


Nu blir det väl dock inget mer dansande på ett tag, ett lååångt tag, eftersom vi åker ner till Västerås 1 juli. Och sen åker jag ju! Fast jag vet ju fortfarande inte när, och nu börjar jag verkligen tycka att det är på tiden att jag får veta nånting.

Har faktiskt haft blandade känslor de senaste veckorna då det gäller usa. Har tvekat en aning på mig själv, - varför jag i hela världen ska fara ifrån mitt liv i tio månader?? Jag antar att det inte är så konstigt egentligen och känslorna kommer ju liksom i perioder, även då man kommer dit, men jag tror det är för att jag liksom hittat på så mycket kul sen sommarlovet började. Med risk för att låta tjatig - men speciellt med tanke på dansen och allt. Nu när allt liksom kommit igång, varför ska jag då bara sticka ifrån det? Det känns som att jag kommer att gå runt och vara ledsen för att jag missar någonting här hemma, - vilket är nånting som man inte ska tänka på, men som jag aldrig ens trott jag skulle behöva låta bli att tänka på. Men jag vet att vill. Och om jag skulle gå i skolan just nu vet jag att jag skulle börja drömma mig iväg till ett amerikanskt High School igen. Dessutom kommer jag ju hem sen! Hallååå ;) Och det kommer förövrigt säkert också innebära blandade känslor då jag väl är där. Hur som helt, nog om det nu.

Midsommar var mysigt, och gott, trots min plötsliga, förvånande och långvariga icke-matlust.
Men den här kunde man ju inte låta bli!


Idag kom Ida hit också vilket var himla roligt! - Och jag tog mig faktiskt upp i tid imorse för att hämta henne från bussen. Så tidigt som 10:30 ungefär, och det var trots att jag somnade vi fyra eftersom vi kom hem typ kvart över tre igår.. imorse.. haha. :)

Men nu slutar jag skriva innan det blir för mycket. Det verkar som att det har en tendens att kunna bli det ibland. Heheeh..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback