Sista inlägget här hemma..

Blev inga bilder idag heller som jag hade tänkt! Har haft fullt upp med att packa hela kvällen och spenderat lite sista-minuten-tid med Anna och Verran (Veronica). Imorgon åker vi ner till mamma efter våran linedanceuppvisning vid två. Vi kommer nog fram lördag-natt så bloggning och bilderna jag lovat får komma på söndag. Har hur mycket foton som helst från de senaste dagarna. Nu lovar jag på riktigt att jag ska lägga upp bilderna så fort jag får möjlighet.

Idag har vi iallafall badat till och med två gånger, jag och Anna då. Kanske sistra gången för mig, för alltid? Iallafall sista gången medan vi fortfarande bor här. Och det här blir min sista natt i min säng på ett år. Och min sista natt i vårat hus.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback