"Piitee"

Alltså Piteå. Det är där jag har hållit hus idag! (För en gångs skull med mamma också). Det var mysigt, med en sväng på stan och lite fika.
Har fått shoppat två kjolar och två linnen för typ 200 kronor! Inte illa. Nu är jag nöjd. Fast ja.. lite haft besviken samtidigt att jag inte införskaffade dom grejjerna medan jag fortfarande hade chans att gå och dansa. För det var något sånt jag hade velat ha då jag hade problem med klädvalet.. Attans alltså. Menmen Hursomhelst..  Vi hälsade också på min söta faster.

Kan lägga upp någon bild på inköpen sen när jag har det på mig. Men nu ska jag ta och inte somna efter klockan ett för en gångs skull. Även om klockan bara är kvart över 11 nu... Men Some news for yah - jag är långsam.

Har jag förresten sagt att jag fick veta att man kan får veta sin placering i Usa så sent som en vecka i förväg? Så är det iallafall tydligen. "Hej! Kan du åka till *** om en vecka?"!
Haha. Spännande spännande!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback