Har dålig fantasi just nu - så det här får bli rubriken.

FÖRLÅT för usel uppdatering! Hade tänkt skriva för länge länge sen, men så har jag basically haft fullt upp vilket ledde till väldigt lite bloggmotivation.

Ska snart iväg ett tag och börjar bli lite sen, precis som vanligt! Så jag tar och skriver om Stockholm och allt annat snaaaaart (om ni inte tror mig sen sist jag sa det, så förstår jag, men det kommer! Jag lovar). Dessutom är det ju verkligen overkligt VARM ute nu!! Det är ju verkligen sommar! Underbart. Så det känns mer lockande att vara ute i solen, som ändå är framme dygnet runt, än att sitta vid datorn. Det kanske ni håller med om? :D
Har förresten äntligen sommarlooov!
Men...

..jag skriver snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback