True Blood.

Åh, tredje avsnittet på säsong fyra av True Blood! Det ska jag kolla på nu när det äntligen har kommit upp på internet. Älskar den serien! Även om den kan vara en anings sjuk ibland.

Lite promotion för första säsongen för de som inte fastnat ännu..

(Jag passar på att avslöja min tekniska okunnighet ytterligare genom att tacka min stackars bästis Minna som fick lida för den. Nu vet jag iallafall hur man lägger upp youtubeklippen på bloggen.. Så tack!♥)

Nu tror jag att jag ska gå och hoppa in i en stor och röd t-shirt och mysa med True Blood, inklusive Alexander Skarsgård...behöver jag säga nåt mer angående honom..? ;)
Kanske lite popcorn till det? Man får väl göra det bästa av alla situationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback