Yrsel och injektioner.

Sitter just nu hos.. mammas svärföräldrar. Vi har varit här sedan imorse, och jag hade egentligen tänkt åka in till stan vid tio, för att kolla lite i affärerna. Men då jag sitter och knyter mina skor blev jag plötsligt yr. Jag har lärt känna mig själv, eller snarare mina yrselattacker, vid det här laget och insåg att jag inte ville resa på mig just då. Det hade antagligen räckt med att jag rest mig upp och sprungit ut genom dörren för att jag skulle svimma. Chanserna är stora. Dock så har jag ingen aning om var det kom ifrån. Har kollat upp mitt blodtryck och blodvärden mer än en gång, och de har alltid visat sig vara bra. Hur som helst så fastnade jag här istället, ganska frivilligt eftersom jag inte har någon lust att vara i stan och stå och kolla på en tröja och plötsligt falla ner på golvet mitt i H&M.

Dessutom insåg jag att det kan vara en bra idé att spara mina pengar, och lyssnade faktiskt på min kloka mamma för en gångs skull, så jag hoppar väl över det där med stan..

Så här sitter vi och väntar, på att klockan ska närma sig tre. 15:15 har jag tid för att ta den tredje och sista vaccinsprutan inför USA (twinrix - hepatit a och b). Och min, relativt, nyvunna rädsla för sprutor hjälps väl inte riktigt av att jag redan hållit på att svimma en gång tidigare idag. Haha, patetiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback