HEJ LINA, läs det här. /Ida

Jag testar att göra lite annat för att se om det finns något mer som behöver ändras. (Typ vid kommentarer och såna grejer)

Testar lägga in en bild här också:


Det var en blå kant runt bilden först, men jag tog bort den. Om du vill ladda upp en bild i ditt inlägg så välj storleken 500, för då blir det så här. 600 blir för stort och 400 bli nog för litet.

Jag har ändrat all text till Georgia. Hoppas du tycker det blev bra!
Säg till om det är något annat du vill ändra. :)

Come along, Pond!

Kommentarer
The Doctor säger:

Hello, you must be Lina. Nice to meet you!

2011-01-10 | 20:21:00
Linash säger:

Åh haha TACK! Vad bra att du tog bort det som var blått! det passar ju liksom inte in.. (Snyggt bildval btw!:DD blir ju lagom avundsjuk på Karen Gillan där om man säger så.. haha. Hennes klänning matchar ju bloggen också!) Det blev jättebra med texten! TAAACK SÅ JÄTTE MYCKET!! :):) ..Vet inte om du kommer läsa det här men..! :D

2011-01-11 | 17:18:00
Ida säger:

Haha, yes jag läste det där!

Alltså det här med kommentarerna, jag valde bara någon färg för det var lite konstigt innan. Om du vill ha annan färg på texten på kommentarerna så är det bara att säga till så ändrar jag! :)

Det var så lite så. Det var roligt! :D Och säg till om du vill ha en header och hur du vill att den ska se ut!

2011-01-11 | 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback