Christmas Caroling.

Så idag hade jag en härligt slö morgon med frukost, skype med Jojo och sen två avsnitt av the Vampire Diaries (premiär för mig), för att sen se på Malcolm in the Middle i väntan på att Shila skulle komma och hämta upp mig för att go caroling. Efter att hon ringt en gång och bett om ursäkt för att hon var lite sen så ringer hon igen en stund senare och säger ungefär "okay there will be a boy knocking on your door riiiight... now", då knackade det! Aha en boy.. tänkte jag.. och öppnar dörren. Och där stod Clint (the student body president ni vet, från the welcome party for foreign exchange and new students, och alla assembies in school) - "Hey! ..Oh, you!" ..Haha.

Jag improviserade mig igenom ungefär hälften eftersom jag antingen inte kunde texten eller varken texten eller melodin, men oftast så hade vi sångböcker med text. Och jag måste säga att det gick rätt bra under omständigheterna haha.

Då vi varit på två nursing homes åkte typ hela gänget hem till Clint och hans mammas nybakta cinnamon rolls, med varm choklad. Åh jag har aldrig haft så goda cinnamon rolls before. Dock så kanske det kan bero på att jag, vad jag kan minnas bara haft dom från skolans vending machines. Men gott var det iallafall!

..Haha, Jessie blev just upphämtad av två av hennes kompisar, och först stod dom utanför våran sovrumsdörr så den ena killen gav mig en nickning med tillhörande vinkning. När jag sen gick upstairs var han sist påväg ut through the front door då han med ett så snällt leende face sa "Nice to say hey to you again". Haha jag har aldrig hört någon formulera det så förr. Det tyckte jag var lite roligt. Gulligt också av han och det tillhörande söta lilla fejset. Haha. I min lilla överraskning fick jag fram ett "Nice to ..see you..(!)" - Då log han lite skrattande to acknowledge min lite förvirrade kommentar - "..have fun!" - "I will". Haha tyckte det var lite sött, det är som sånna små roliga saker som make my days. Haha.

Tycker ni inte det makes at least a little sense? :)

Snart är det jul! ..Snobben är söt.


Kommentarer
Jojo säger:

Hahahah åhhh minnen! BLÅKLINT!!! Blue...Clint?

2011-12-24 | 21:02:38
Bloggadress: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback