oppa bojn.

Det var så mysigt, härligt och underbart att få vara hemma i byn ett tag till.

Jag hann..
..fylla år.

..få presenter från mina söta kompisar. ♥

..bjuda på middag med smaskig glass till efterrätt.

..köpa mig en ny tröja..
(och få nya byxor i födelsedagspresent av min söta faster)

..inför en superrolig danskväll i Bredsele,
och sedan i Käcktjärn. ♥

..mysa med min lilla söta.

..cykla in till byn ett antal gånger.


..fota den söta förvånade kon (som såg ut att undra
vad jag riktigt höll på med då jag stannade, klev av cykeln
och drog upp en stor svart klump framför ansiktet)
påväg in till byn.

..spendera flera kvälla hos bästa kompisen. ♥

..cykla hem igen mitt i natten.


..beundra piteälven.

..och flyttrensa en massa saker och grejer och prylar.


All I've got to say is: ♥



Kommentarer
Anna säger:

Du är bara för gullig Lina lilla :D <3

2011-08-16 | 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback