Placering!

Nu har jag lugnat ner mig, sen tidigare inlägg.
Ber om ursäkt för en hel del "iiiiiiih"! Men ni kan ju tänka er att jag blev glad!

Efter att de ringde igår och jag skulle berätta för mamma vad jag fått veta sprutade orden ur mig snabbare än de nånsin gjort tidigare (de som känner mig vet att jag kan prata rätt fort även annars också, och det här var typ rekord), och inte var det någon ordning på dem heller! Det har aldrig varit så svårt att få ur mig en vettig mening som då. Fick knappt luft. Och då hade jag ju inte ens fått veta allt..! Men det var en sån lättnad!

Hur som helst, så ringde de redan idag igen och talade om att jag har en värdpappa, Duane, och en värdmamma, Stephanie. Och de bor i Rexburg! (Googlade såklart direkt eftersom jag aldrig hört talas om stället innan).

Duane är tydligen professor (häftigt värre!) och Stephanie jobbar som drama lärare (också häftigt! Annorlunda liksom).

De går i kyrkan, och deras intressen var:
Artwork, Board Games, Church Activities, Computers, Cooking, Eating Out, Gardening, Movies, Museums,
Music/Concerts, Photography, Reading, School Activities, Soccer, Theater, Visiting Relatives, Watching TV, Community Events.
Låter lite sådär generellt, men toppen iallafall!

Och sist men inte minst så heter min skola Madison Senior High School. Eller bara Madison High School.. har inte fått kläm på det där riktigt efter alla mina googlingar.. men infon jag fick var "Madison Senior High School" så det var väl det fullständiga namnet.. eller nåt, I'll se! Nog babblat om det nu.

Placeringen känns bra!! Jag var så säker där ett tag på att "de kommer ringa tredje september och säga "Hej, tyvärr så har vi inte hittat någon familj åt dig än, men du kommer få åka iväg och så får du bo hos din områdesrepresentant så länge."" Men tack och lov så blev det inte så!

Idag kom även mamma hem och la ut en drös med dollarsedlar på bordet!

Och som ett brev på posten, så kom ett brev med posten..
med lite smågrejer från Ef inför avresan.
Activities: Artwork, Board Games, Church Activities, Computers, Cooking, Eating Out, Gardening, Movies, Museums,
Music/Concerts, Photography, Reading, School Activities, Soccer, Theater, Visiting Relatives, Watching TV, Community Events,Och som ett brev på posten så kom, ett brev med posten..med lite grejjer från Ef inför avresan.

Stod även i brevet att flygbolagen kan ta betalt vid mellanlandningar för bagaget, mellan 25$-150$... och eventuellt även för mat ombord på flygplanet. ..huuuh, man blir ju ruinerad.

Här är iallafall den där receptbokgrejen jag pysslat på med..

Work in progress..

Och ifall ni vill veta (eller inte) så kan jag tala om att det var jobbigare än jag trodde att översätta recept till engelska..! Det går sakta men säkert. ..eller ja kanske inte så säkert.. har fått börja om någon gång.. MEN, det var inte viktigt!

Något annat oviktigt är att såhär glad såg vovven ut i dag då hon var strandsatt med bara mig i huset..
Hahah.. nästan så man tycker lite synd om henne?


Neej men det är ju inte som att hon hatar mig;) Hon blir bara lite deppig då två tredjedelar av familjen har försvunnit.

Nu ska jag gå och se A walk to remember, som jag tror att jag lyckats undvika att se tidigare i livet.. Härligt det här med sommarlov...! ;)

Och jo! Såklart, glömde nämna att jag åker nog (preliminärt) på tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback