Mejl.

Jag mejlade min värdfamilj i förrgår, och imorse hade min värdpappa svarat! Och jag har värdsyskon! De har tydligen tre döttrar. Jag fattar inte hur Ef kunde säga att de inte hade några barn?? Hur som helst så var ju det jättekul!! Han berättade lite om dem och om staden och skickade med några bilder.. Han verkar hur snäll som helst! Det känns som jag fått världens bästa placering! :)

Min äldsta värdsyster heter Jessica, kallas Jessie, och är snart 16. Hon är junior på Madison High School och han skrev att hon såg fram emot att visa mig runt på skolan och hjälpa mig så jag känner mig bekväm på en ny skola. Så toppen! Jag kommer tydligen också dela rum med Jessica.
Rebecca (Becca) är min näst äldsta, eller näst yngsta, värdsyster och är 10 år. Och Camberly (Cami) är yngst, tre år, och skulle snart börja "preschool".

Här ska jag bo!
Älskar att det är så amerikanskt..

..och här ska jag gå skolaa..!
Madison Hich School - "home of the bobcats" ...så amerikanskt!
Enligt Duane var skolan "in a brand-new building", låter inte helt fel!

(Lägger inte upp nå bilder på syskonen sålänge jag inte vet att det är okej med dom).

Nu måste jag mejla tillbaka och ställa alla mina tusen frågor!

Bara 4 dagar kvar nu..! ..jeeesuuus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback