Insikt? Eller vad man nu kan kalla detta.

För en stund sen var jag ute och gick en promenad med hunden. Lite tankfullt tittade jag till mitt armband, och reflekterade över siffran arton. Jag kom fram till att "jag är arton, och har aldrig varit så lycklig i mitt liv som den här sommaren".

Fråga mig inte varför. Visst kan jag klura ut ett svar, men det är liksom alldeles för ointressant. Jag blir som glad över småsaker, och helheten.. samtidigt..

.....egentligen måste mina mening vara väldigt svårtydda..? "lite tankfullt tittade jag till mitt armband". Vad betyder det liksom? Om jag inte visste skulle jag nog inte fatta helt och hållet. Och svårt att förklara är det också. Ibland.. blir det som att meningarna, orden.. formuleringarna, bara känns rätt. På nåt vis. Knäppt.

Öhm.. jo.
..Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback