I'm so freakin' stressed!

Jag försöker come to peace med faktumet att jag mest troligt kommer missa början av terminen i skolan i USA. Men jag är så stressad! Här går jag och väntar och gör ingenting medan jag missar en massa som jag inte hade behövt missa! Endel skolor börjar ju typ NUUU!? Önskar att den skolan jag kommer få gå på är en av dem som startar in i september.. och att jag får åka snart! Jag ville ju inte komma till skolan som någon nykomling, om ni fattar? Ja, i och för sig, klart jag kommer vara en nykomling med tanke på att jag inte varit där de första tre åren.... haha. Men jag ville ju liksom smälta in så gott som möjligt det här året. Efter ett sommarlov borde det ju kännas en anings ovant även för dem? Precis som det gör för oss. Saker ändras ju från år till år. Men nu kommer de hinna vänja sig, och så kommer jag.. och allt är dubbelt så nytt för mig.

Fast det går ju inte att göra så mycket åt. Och som sagt, jag försöker vänja mig vid den tanken. Om jag nu inte skulle ha extrem tur. ..vilket jag förstås inte brukar ha.. Varför alltid jag?? ..Kanske är fler än jag i världen som känner så. Fast det vet jag ju inte, så just nu känner jag mig rätt ensam om att jämt ha otur. (..fast man kanske inte märker av de gånger man har tur lika väl som de gånger man tycker att man inte har det? ja..ganska otacksamt ändå.. haha..)

Det kanske låter som att jag överdriver hela den här grejjen, men jag kan inte låta bli att känna mig stressad över det.

Men, det kanske kan vara positivt att komma som en nykomling..?

.....Det blir nog bra tillslut..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback