iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!

Dom ringde från Ef nyss!!! ..eller okej, jag ringde upp för jag missade att dom ringde men... det fanns en familj som var intresserad av mig! I Idaho! och det enda dom väntade på var att det skulle ordna sig med skolan och sånt...
Mer än så fick jag inte veta, och mer än så visste inte dom heller. Eller ja, att skolan hade typ 900 elever. Perfekt!!
Och hon frågade om jag, ifall allt går igenom, kunde åka kanske någon gång nästa vecka!
..hoppas nu bara att allt löser sig så inte det här ändras.. så jag kan åka snaaart!! :D :D

Kommentarer
Emilia säger:

Åh, grattis! Vad kul!



Jag fick min placering fem dagar innan jag åkte. De ringde på fredagen och sade att det var en familj som var intresserad, men jag fick inget klartecken. På söndagen var allting klart och de sade att jag skulle åka på onsdagen, så det var snabbt!



Jag missade en och en halv vecka av skolan, men det gjorde inte så mycket. På så sätt visste verkligen alla att jag var ny, och det var liksom ett bra sätt att inleda konversationer :) Så, även om det är lite läskigt att alla kommit in i rutinerna så kommer det gå jättebra, jag lovar!



Lycka till med allting!

2011-08-24 | 19:42:04
Bloggadress: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback