Friday I'm in love.

..fast not really.. men låten ni vet.. (och det är ju fredag idag ..ifall ni missat det) ;)

Idag fick jag iallfall någon timma på stan. Köpte bland annat lite fler bokstäver till albumet. Och då jag ändå var inne på Panduro, tittade jag runt lite, och stötte på nån kul grej som man kunde göra en egen receptbok av. Så jag tänkte vara lite härmapa, vilket jag inte tänkt innan (men kunde inte låta bli denna lite orginella roliga sak), och fixa en bok med recept på svenska maträtter och annat ätbart till min (framtida) värdfamilj (som jag inte fått än.... suck..).
Kan fixa någon bild senare så ni fattar vad jag pratar om. :)

Nåt mer än det hade jag nog inte att säga. Om jag nu inte ska babbla på om ännu mer oväsentliga saker. Vilket jag förövrigt nog kan vara rätt bra på.. kanske ni har märkt? Om inte så var väl det för väl! ;)

Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback