Luleå + Tandläkarbesök + Superkul "lunch" = Bra Onsdag

Den här dagen har ändå varit himla skön. Eftersom jag skulle till tandläkaren (tandregleringen) i Luleå, och var så duktig då jag "valde" tiden (klockan 13:20) så var jag tvungen att ta bussen dit 9:20. Det innebar att jag hade en himla massa tid att slösa bort innan jag skulle vara där. Så jag gick in och ut, och hit och dit, från affärerna i flera timmar och passade på att köpa en ny liten handväska. (Anledningen till det köpet var att den väska jag just fått av.. min mammas mans, jättegulliga, mamma blev stulen ur min resväska på tåget hem från västerås...! Och jag har aldrig hatat nån så mycket som jag hatade den som tog den då jag upptäckte att den var borta.. fast jag vet ju inte ens vem det var. men ändå..). Hur som helst så skulle jag äta lunch med Ida då jag varit hos tandläklaren, vilket brukar ta typ en kvart, men efter närmare två timmar (!) kom jag mig ut därifrån.. Det blev iallafall en sen, men väldigt god, lunch på Pastabacken innan jag tog bussen hem.
Sammanfattat var det ändå himla härligt att vara ledig från skolan bara sådär, nästan hela dagen.. nog för att det var lov så sent som i förrgår, men.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback